Ontevreden over de zorg of begeleiding? Ga er over met ons in gesprek!
Je bent patiënt en ontvangt behandeling en begeleiding van Forward GGZ. Wij willen graag dat iedereen tevreden is over de behandeling en begeleiding die wij bieden.
Toch kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over de behandeling van Forward GGZ. Ben je niet tevreden of gebeurt er iets wat je niet wilt, dan horen wij dat graag. Samen met jou lossen wij de klacht graag op.
Van een klacht kunnen wij immers ook leren.
Het beste is om je klacht te bespreken met degene, waar je een klacht over hebt. Ben je het bijvoorbeeld niet eens met de behandeling en/of afspraken, ga er dan over in gesprek met je behandelaar. Praat samen over de klacht en probeer samen tot een oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan kun je altijd bij de leidinggevende van de behandelaar terecht met de klacht.
Kom je er samen niet uit?
Kom je er samen met jouw behandelaar of leidinggevende van jouw behandelaar niet uit en lost het gesprek de klacht niet op, dan kun je een schriftelijke klacht indienen. Vul het klachtenformulier ‘cliënt Forward GGZ’ volledig in en stuur deze per post naar:
Forward GGZ
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Rosendaalsestraat 414
6824 CS Arnhem
Of e-mail het klachtenformulier naar verbeterpunten@forwardggz.nl.
De klachtenfunctionaris van Forward GGZ neemt je klacht in behandeling. De klachtenfunctionaris mailt je terug wanneer de klacht ontvangen is en informeert je over de procedure tot afhandeling.
Je kunt je klacht ook online indienen.